KAMAL GRAPHIC

Advertising Group

برندسازی و تبلیغات در تبریز

موسسه کمال گرافیک، نمایندگی برندسازان برتر ایران، آماده ارائه خدمات برندسازی و تبلیغات در تبریز می‌باشد.

شناخت کلی از برندسازی و مراحل آن: گامی مهم در مدیریت برند

 

برندسازی

امروزه تبلیغات سنتی بدون در نظر داشتن استراتژی مدون برندینگ، که خود شامل تبلیغات نیز می‌باشد، چندان کارساز نیست. برندینگ یا برندسازی اصل اساسی در ترکیب کارها و توسعه، رشد فروش و ایجاد ارزش افزوده برای کسب‌وکار است. شاید به اشتباه برند با لوگو یکسان محسوب شود، ولی لوگو جزء کوچکی از یک برند است. برند در واقع چیزی است که یک کسب‌وکار را از دیگران متمایز می‌کند و ذهنیتی است که مخاطبان از یک محصول، مجموعه یا فرد دارند.

مراحل برندسازی

  1. تحقیق بازار و محصول
  2. تعریف استراتژی برند شامل چشم‌انداز، ماموریت، ارزش‌ها و…
  3. طراحی هویت بصری و ملموس برند شامل لوگو، شعار، بسته‌بندی، اوراق اداری و تبلیغاتی و…
  4. تدوین نظام تبلیغات و روابط عمومی
  5. تدوین نظام کلیه عوامل موثر بر برند شامل سیاست‌گذاری قیمت، سیاست فروش، سیستم توزیع، خدمات پس از فروش

این مراحل بر اساس جوهره برند که در مرحله استراتژی برند تعریف شده است، صورت می‌گیرد. این فرآیند نیازمند تیمی مجرب از کارشناسان تبلیغات، طراحان گرافیک، مشاوران فروش و زیر نظر یک مدیر برندساز قدرتمند است.

خدمات موسسه کمال گرافیک

موسسه طراحی تبلیغاتی کمال گرافیک تبریز ، با داشتن نمایندگی موسسه برندسازان برتر ایرانیان، اولین مجموعه رسمی برندسازی در شمال غرب کشور است. این موسسه با بهره‌گیری از کارشناسان و مشاوران برجسته در سطح کشور و استان، و همچنین یک تیم گرافیکی بسیار قدرتمند، آماده اجرای کلیه مراحل برندسازی از صفر تا صد در تبریز و سایر شهرهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل می‌باشد. رزومه قدرتمند موسسه کمال گرافیک در این عرصه، اطمینان لازم را به مشتریان می‌دهد که کار به کاردان سپرده شده است.

مدیریت این مجموعه با دکتر حسین شیخ‌زادگان ، دکترای مدیریت اجرایی تبلیغات، بازاریابی و فروش از دانشگاه تهران است. رزومه ایشان را در لینک زیر مطالعه بفرمایید.

در ادامه، تعدادی از پروژه‌های برندسازی در سطح ایران، استان آذربایجان شرقی و تبریز مشاهده خواهید کرد.

برندسازی در تبریز
برند سازی صنایع غذایی تبریز
برندسازی صنعتی
برند بیمه تبریز