KAMAL GRAPHIC

Advertising Group

بسته بندی در تبریز

بسته بندی

جعبه و پکیج جزء جدایی ناپذیر محصولات است که عمدتاً جهت حفظ و نگهداری محصولات به کار می‌رود. شاید کاربردی به مراتب مهم‌تر دارد که آن شناساندن خود محصول است. نوع بسته بندی نشان دهنده چیزی است که ما می‌خواهیم مخاطب از آن محصول برداشت کند، سطح کیفیت، کارایی، سلامت و جذابیت لازم جهت جذب مشتری.

شاید بسته بندی موثرترین نوع تبلیغات نیز به حساب بیاید. اکثر ما محصولات را برای اولین بار در قفسه فروشگاه‌ها و یا ویترین‌ها دیده‌ایم و همین نگاه اول باعث جذب ما شده است.

اهمیت بسته بندی در تبریز و آذربایجان شرقی

تبریز و استان آذربایجان شرقی به عنوان قطب صنعتی کشور، نیازمند مجموعه‌ای است که محصولات را به نحو احسنت در معرض فروش و دید قرار دهد. صنایع غذایی این منطقه سفره بسیاری از مردم را تأمین می‌کند و محصولات آن نقش موثری در اقتصاد کشور دارند.

موسسه کمال

موسسه کمال با بهره‌گیری از طراحان گرافیک در تبریز از سال ۱۳۷۹ طراحی بسیاری از بسته‌بندی‌های صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، دارویی، شوینده و بهداشتی، لوازم و ابزارآلات صنعتی، لوازم خانگی و تجهیزات کشاورزی را برعهده داشته است.

  • عضویت در جامعه مجازی طراحان بسته بندی ایران (بسته‌ها)
  • کسب مقام جهانی و ملی برای بسته بندی آدامس وایت
  • ۲۴ سال همراهی صنایع در عرصه گرافیک

در پایین نمونه‌ای از بسته بندی‌های اجرا شده توسط موسسه کمال را مشاهده می‌فرمایید.

کاتالوگ، بروشور و تراکت در تبریز

یک برند و محصول اساساً نیازمند شناخت مخاطبانش از آنهاست. مشتری برای انتخاب از بین برندها و خدمات نیازمند اطلاعاتی است تا در مقایسه آنها شناخت کافی را به دست بیاورد. کاتالوگ و بروشور دو ابزار تبلیغاتی هستند که وظیفه شناساندن محصول و خدمات را برعهده دارند و اطلاعات لازم را در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

خواندن کمتر مشاهده