KAMAL GRAPHIC

Advertising Group

همه چیز درباره دکتر حسین شیخ زادگان...

حسین شیخ‌زادگان، مدیر و صاحب امتیاز موسسه کمال گرافیک، با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تبلیغات و گرافیک در شهر تبریز، تجربه ارزنده‌ای را به دست آورده است. او همکاری‌های موثری با بسیاری از صنایع استان آذربایجان شرقی داشته و به عنوان مجموعه تبلیغات انتخاباتی پارلمان در تبریز از سال 1385 شناخته می‌شود.

موسسه کمال گرافیک

موسسه کمال گرافیک، به عنوان نمایندگی موسسه تبلیغات انتخاباتی پارلمان، اولین مجموعه تبلیغات انتخاباتی در تبریز شناخته می‌شود. همچنین، این مجموعه نمایندگی شرکت برندسازان برتر ایرانیان را داراست و به عنوان اولین مجموعه علمی برندسازی در تبریز و برندسازی استان آذربایجان شرقی و شمال‌غرب کشور شناخته می‌شود.

تجربیات حرفه‌ای حسین شیخ‌زادگان

حسین شیخ‌زادگان با تجربه‌ای بیش از ۹ سال در مدیریت تبلیغات و طراحی گرافیک در دو شرکت صنایع غذایی معتبر در تبریز، طراحی بسته‌بندی‌های صادراتی، اجرای نمایشگاه‌های داخلی و برون‌مرزی، و همچنین طراحی بسته‌بندی و اجرای پروژه‌های تبلیغاتی برای بیش از ۲۰ مجموعه صنایع غذایی، از جمله افتخارات اوست. همچنین، همکاری در توسعه برندهای تبریزی و حتی اجرای پروژه‌هایی برای شرکت‌های صنایع غذایی مانند مینو برای برند آدامس وایت و طراحی سیستم فروش و استراتژی ترویجی برای صنایع از دیگر افتخارات اوست.

طراحی هویت بصری و دیگر توانایی‌ها

حسین شیخ‌زادگان از مجموعه‌های پیشرو در طراحی هویت بصری در تبریز است و بیش از صدها آرم و لوگو برای صنایع، شرکت‌ها و برندهای تبریز طراحی کرده است. از دیگر توانایی‌های او می‌توان به عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، نقاشی، و طراحی گرافیک اشاره کرد.

افتخارات

  • کسب مقام دوم در مسابقات جهانی پوستر صلح در باکو (2010).
  • انتخاب به عنوان یکی از 10 اثر برتر در مسابقات پوستر سوگنامه روح‌الله (1389).
  • راهیابی به بخش نمایش مسابقات بزرگ گرافیک اسپانیا.
  • انتخاب به عنوان 100 جوان شاخص گرافیک جهان سال 2011 توسط موسسه Grafik آلمان.
  • طراحی بزرگترین تابلو فرش جهان با عنوان “نامداران آذربایجان”.
  • داوری در مسابقات ملی پوستر فاطمیه اردبیل و شهر زیبای کرمانشاه.
  • عضویت افتخاری در مجمع نخبگان ارتباطات ایران.

پروژه‌های قابل ذکر

  • برندسازی برای برندهای صنایع غذایی مثل: تن تاب، داونی، کارمینا، ویک، تاپسان، رویال طلایی، موسیان، ناملی، بستنی آلیدا، بستنی شایگان، رستوران آقای خرچنگ، شیرین‌بخور، و آدامس وایت.
  • برندسازی برای صنایع مختلف مانند کفش گام، آلتین فرش تبریز، و فروشگاه‌های زنجیره‌ای.

سوابق تحصیلی

  • کارشناسی حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز.
  • کارشناسی گرافیک، دانشگاه سوره اصفهان.
  • کارشناسی ارشد گرافیک (گرایش: رسانه و تبلیغات)، دانشگاه سوره تهران.
  • دکترای کاربردی تبلیغات، بازاریابی و فروش، از واحد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی ایران.
گالری