KAMAL GRAPHIC

Advertising Group

طراحی آرم و لوگو

موسسه کمال گرافیک با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه طراحی لوگو و آرم، در شهر تبریز فعالیت داشته است. این موسسه بسیاری از لوگوها و آرم‌های شناخته شده در این منطقه را طراحی کرده است که شما ممکن است بسیاری از آنها را مشاهده کرده باشید. طراحی لوگو و آرم برای انواع صنایع و کسب و کارها، یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های این موسسه است.

طراحی لوگو بخشی از فرآیند برندسازی و مقدمه‌ای برای هویت بصری محسوب می‌شود. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید با مفاهیم برندسازی و هویت سازمانی آشنا شوید:

در ادامه، تعریفی از انواع لوگو ارائه شده است:

تعریف:

لوگو یا آرم، عنصری گرافیکی از علائم دیداری است که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه چیده شده‌است. این عنصر باید با استفاده از شکل، رنگ، سبک حروف و دیگر عوامل، متمایز از سایر علائم مشابه باشد.

انواع لوگو:

  • لوگوتایپ یا لوگوهای نوشتاری: در این نوع، نام برند، سایت، یا محصول به صورت نوشتاری طراحی می‌شود. این طراحی ممکن است از فونت‌های آماده استفاده نکرده و به شکل منحصربفردی طراحی شود، یا با تغییراتی خلاقانه به مفهومی خاص برساند.
  • آرم یا نشانه تصویری: در این نوع آرم در واقع از تصویری " عمدتا بصورت مینیمال" استفاده میشود که نشان دهنده نوع فعالیت، جنسیت ، کارآیی ، ساختار ، و کارکرد یک برند است نمونه قابل ذکر این نوع آرم (بنز ، پژو آرم کشور کانادا، شل و ....) می باشد
  • مولتی لوگو:  ترکیبی از لوگو نوشتاری و نشانه تصویری می باشد  نمونه این نوع لوگو ( پپسی، برگر کینگ، لاکوست و ...)
  • مهر شرکتی: این یک نوع شبه لوگو است که بر اساس درخواست مشتری با استفاده از المان‌های موجود طراحی می‌شود. در این نوع طراحی، طراح هیچ گونه تضمینی در خصوص ثبت یا تایید مهر توسط مراجع ندارد و تنها به صورت فایل وکتور ارائه می‌شود.
  •  

در انتها، نمونه‌هایی از طراحی‌های لوگو توسط طراحان برجسته این موسسه برای مشاهده شما آماده شده است.

بخشی از نمونه کارهای دیگر ما در سایر صفحات مجازی مشاهده بفرمایید

صفحه طراحی لوگو در تبریز        اینستاگرام

خواندن کمتر مشاهده