KAMAL GRAPHIC

Advertising Group

هویت بصری

هویت بصری

هویت بصری مجموعه‌ای از عناصر بصری است که هویت یک برند یا سازمان را تعریف می‌کند. این عناصر شامل لوگو، رنگ، تایپوگرافی و عناصر گرافیکی است. هویت بصری یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند تأثیر زیادی بر نحوه درک مخاطبان از یک برند داشته باشد (ویکی پدیا).

هویت بصری به زبان ساده

هویت بصری به زبان ساده هر آن چیزی از برند است که قابل مشاهده است و به تعبیری بخش قابل لمس یک برند است. هویت سازمانی یکی از اجزای اصلی برند محسوب می‌شود. هویت بصری شامل عناصر دیداری نشان برند، نقشه معماری لوگو، ساختار و قواعد استفاده از نام و نشان، کاربردهای مجاز و غیرمجاز برند، واریاسیون و رنگ‌بندی‌های لوگو، رنگ‌های سازمانی و رنگ ثانوی، فونت‌های سازمانی، پترن‌ها و ساختارهای پیشنهادی، ساختار و قواعد بصری و سیاق برند در تبلیغات و تشریفات است.

موسسه کمال

موسسه کمال با بیش از نیم قرن تجربه موثر در برند سازی و گرافیک، یکی از پیشرفته‌ترین مجموعه‌های طراحی نشان و هویت بصری در تبریز و صنایع و کسب و کارهای مطرح استان و کشور است. این موسسه رزومه قابل توجهی در این زمینه دارد و همچنان در خدمت تمام کسب و کارهای استان و کشور می‌باشد.

نمونه‌های هویت بصری

در پایین نمونه‌ای از هویت‌های بصری اجرا شده در حوزه‌های متفاوت را می‌بینیم:

 

خواندن کمتر مشاهده